10 days to go: just arrived

3 oktober 2018 - Kailua-Kona, Verenigde Staten

Na 16 uur vliegen (11 uur naar LAX en 5 uur naar Kona) heb je ook wat. Het voelt een beetje als thuiskomen als je er voor de derde keer aankomt. De reis ging niet vanzelf. Het was hard werken. Tot LA regelmatig drinken en wandelen door de kist. Viel je vroeger op als je oefeningen deed, nu kijkt niemand ervan op. Meerdere doen het en niet alleen atleten. Ofschoon die wel herkend worden als apart diersoort. Ze zijn allemaal geoormerkt met een Garmin 920xt of een 935xt. Door de vertraging vanuit AMS was het nog spannend of we de aansluiting zouden halen. Op LAX moet je immers opnieuw inchecken met je baggage. Kort en goed we waren een van de laatsten die aan boord gingen. Toch even stress. Het laatste stuk naar Kona is doorbijten want je moet wakker blijven, terwijl je (Europese tijd gezien) midden in de nacht vliegt. Het is mij niet gelukt. Een klein half uurtje ben ik weggeweest. Daarna met lauwe koffie Kona gehaald. We kwamen aan om 20.00 uur op 3 oktober. Bin jullie is donderdagochtend 4 oktober. Eigenlijk sla je dus een nacht over.

Alle bagage met fietsen is goed aangekomen. Morgen fietsen in elkaar zetten, de benen losfietsen en de auto ophalen.
Jullie werk ze. Hier gaan de luiken dicht.
Tot morgen.
Jan

1. Piet en Alie:
    4 oktober 2018
    Jan even wennen in je nieuwe omgeving trainen en genieten.
  2. Marijke:
    4 oktober 2018
    Fijn dat alle bagage meegekomen is!!
  3. Groet uit Waalre waar de zon altijd schijnt:
    4 oktober 2018
    Op jouw app te zien waren die luiken verdomd vroeg weer open. Zelfde Franse buren als 5 jaar geleden?