One week left to Kona: ready for take off

3 oktober 2018

Ik zit nu op Schiphol te wachten voor we vertrekken naar LAX. Dat wordt een vlucht van 11 uur, zoals het er nu naar uitziet zonder flight entertainment system.Kreeg gisteren een appje van de KLM dat ze proberen het te maken. We zullen zien. Ik heb mijn iPod en een goed boek: Sapiens, een kleine geschiedenis van de mensheid.. Ik heb daar goede verhalen over gehoord.
Het inchecken verliep soepel. Wat een genot dat alles op je telefoon staat.
Ik vlieg samen met een clubgenoot die het hele avontuur voor het eerst gaat meemaken. Mooi om dat te zien.
Gisteren ter afleiding nog een leuke dag gehad op/met het werk. Met een tablet het Rijksmuseum ontdekt. Heel verrassend. Kan het aanraden. Bij het weggaan nog veel steunbetuigingen gehad. Ik dacht echter op tijd thuis te zijn, maar in Castricum hield het op. Er stond een defecte trein in Heiloo. Wat te doen. De Ns zei: er rijden stadsbussen, het kan nog wel even duren. Heb mijn vrouw gebeld om mij te halen. Stond ik goed en wel buiten ging de trein weer rijden. Tja. De NS en communicatie blijft een dingetje. Uiteindelijk was ik een uur later thuis...Gelukkig stond alles al gepakt. Maar van vroeger naar bed, wat de coach had aanbevolen om de reis zo fris mogelijk door te komen, kwam niet veel terecht.
Straks de compressie kousen aan en gaan.
Tot binnenkort vanuit Kailua-Kona.
Mahalo
Jan

1. Boyd:
    3 oktober 2018
    Gun jezelf Homo Deus voor de terugweg...
  2. Renee:
    3 oktober 2018
    Veel plezier en succes natuurlijk. Hoop dat je knie goed hersteld is door de rust.
  3. Marijke:
    3 oktober 2018
    Goede reis en daar vooral lekker ontspannen en opladen! Laat al die anderen zich maar uitsloven zo kort voor de race!!
  4. Groet uit Waalre waar de zon altijd schijnt:
    3 oktober 2018
    Op de terugweg de Triathlon Bijbel er maar eens bij pakken.